Awakening

Z Archlight Online Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Przebudzenie jest to proces wzmacniania postaci po maksymalnym 1500 poziomie, oraz "odblokowywanie" specjalnych atrybutów Twojej postaci.

Mamy maksymalny poziom 1500. Po jego osiągnięciu zaczniesz otrzymywać doświadczenie Przebudzenia.

Kiedy się Przebudzisz i zdobędziesz 3 promocje, będziesz mógł wyspecjalizować daną klasę postaci otrzymując nowe potężne czary. Przebudzenie następuje automatycznie i nie wymaga żadnych materiałów.

Co każde 2 poziomy Przebudzenia otrzymasz awakening stat point które będziesz mógł rozdzielić pomiędzy Twoje stat do maksymalnej wartości 75. Rozdając nabyte awakening points, wejdź w zakładkę stats i wybierz gdzie chcesz je umieścić naciskając na przycisk "Awakening".

AwakeningStats1.png

Co każde 10 poziomów Przebudzenia otrzymasz awakening spell point co umożliwia ulepszenie czarów danej klasy postaci do 10 punktów. Pierwszy punkt otrzymasz na poziomie awakening 0.

Dodając te punkty do czarów zwiększą ich efektywność kiedy dotrzesz do 5/10 czar przemieni się w jego wersję przebudzoną na poziomie 10/10 zwiększy podwójnie swoją efektywność.

Na przykład, Strong Spinning Blades uderzy 2 razy gdy jest przebudzone, drugie uderzenie zada 50% obrażeń i trzecie na poziomie 10/10 Udaj się do zakładki Awakened Spells aby uzyskać więcej informacji dotyczących specyficznych czarów.

AwakeningStats2.jpg

Przedmioty które możesz wymienić na doświadczenie Przebudzenia

Item
Elemental Spikes.gif
Rift Shards
Dungeon medal.png
Archlight Dungeon Medal
Awakening Experience Wand.gif
Awakening Experience Wand
Mastercraft Tools.gif
Mastercraft Tools
Mastercraft Blueprints.gif
Mastercraft Blueprints
Dream matter.gif
Dream Matter
Gold Currency Ingot.gif
Gold Currency Ingot (1kk)

Możesz je wymienić w Rare Goods Collector zachodnia część depo na piętrze (Ten sam Sprzedawca oferuje specjalizacje) Powiedz Hi > nazwa przedmiotu > Yes. Doświadczenie które otrzymasz zwiększa się wraz z każdym poziomem Przebudzenia. Otrzymane doświadczenie jest również zależne od mechanik "catchup" czyli gdy twój level mieści się w 2/3 największego na serwerze.