Enchantments

Z Archlight Online Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Poradnik Zaklinania

Posiadamy 6 rożnych zaczarowań w Archlight Online, i możesz użyć ich na twojej broni, różdżce albo tarczy. Możesz zakląć swoja broń na zawsze albo dopóki nie zdecydujesz zaczarować jej ponownie i zastąpić obecnego zaczarowania.

Zaczarowania 1 stopnia możesz znaleźć w Tier 1 Enchantment loot crates, gdzie otrzymasz losowe zaczarowanie. Można je również znaleźć w Archlight Loot Crates, ale jest to bardzo ciężkie, masz 2.5% szansy na skrzynie, są one najlepszym sposobem na zwiększenie mocy twojej postaci.

Podpowiedź: zaczarowania w twojej broni aktywują się, kiedy uderzysz cel, natomiast w tarczy aktywuje się, kiedy zostaniesz trafiony. Wszystkie zaklęcia maja 10% szansy na aktywacje.

Stopień 1:

Wygląd Nazwa Opis
Clear State Enchantment.png Clear State Regeneruje 1% Twojej maksymalnej many co 0.5 sekundy przez 2.5 sekundy.
Enraging Enchantment.png Enraging Rozwściecza i zadaje 10% wiecej obrażeń z ataków podstawowych

przez 6 sekund. Działa tylko na klasy walczące wręcz.

Enflaming.png Enflaming Szansa na spalenie i zadanie obrażeń wokół Ciebie po otrzymaniu obrażeń.

Działa tylko na tarczy.

Grasping Enchantment.png Grasping Szansa na uziemienie. Paraliżuje Gracza.

Wręcz - 800ms, Odległość - 700ms, Różdżka - 1000ms

Hemorage Enchantment.png Hemorage Powoduje Krwawienie 5 razy co 0.75 sekundy.

Mnoży się z Twoim Power

Lifeleech Enchantment.png Lifeleech Regeneruje 2% Twojego maksymalnego życia co 0.5 sekundy przez 2.5 sekundy.

Stopień 2:

Z pięciu zaczarowań 1 stopnia można wytworzyć jedno zaklęcie 2 stopnia za pomocą Alchemi

Wygląd Nazwa Opis
Empowered Clear State.png Empowered Clear State Regeneruje 2% Twojej maksymalnej many co 0.5 sekundy przez 2.5 sekundy.
Empowered Enraging.png Empowered Enraging Rozwściecza i zadaje 10% wiecej obrażeń z ataków podstawowych

Empowered Enflaming.png Empowered Enflaming Szansa na spalenie i zadanie obrażeń wokół Ciebie po otrzymaniu obrażeń.

Działa tylko na tarczy.

Empowered Grasping.png Empowered Grasping Szansa na uziemienie. Paraliżuje Gracza.

Empowered Hemorage.png Empowered Hemorage Powoduje Krwawienie 5 razy co 0.75 sekundy.

Mnoży się z Twoim Power x2

Empowered Lifeleech.png Empowered Lifeleech Regeneruje 4% Twojego maksymalnego życia co 0.5 sekundy przez 2.5 sekundy.