Enchantments

Z Archlight Online Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Poradnik Zaklinania

Posiadamy 7 rożnych zaczarowań w Archlight Online, i możesz użyć ich na twojej broni, różdżce albo tarczy. Możesz zakląć swoja broń na zawsze albo dopóki nie zdecydujesz zaczarować jej ponownie i zastąpić obecnego zaczarowania.

Zaczarowania 1 stopnia możesz znaleźć w Tier 1 Enchantment loot crates, gdzie otrzymasz losowe zaczarowanie. Można je również znaleźć w Archlight Loot Crates, ale jest to bardzo ciężkie, masz 2.5% szansy na skrzynie, są one najlepszym sposobem na zwiększenie mocy twojej postaci.

Podpowiedź: zaczarowania w twojej broni aktywują się, kiedy uderzysz cel, natomiast w tarczy aktywuje się, kiedy zostaniesz trafiony. Wszystkie zaklęcia maja 10% szansy na aktywacje.

Stopień 1:

Wygląd Nazwa Opis
Clear State Enchantment.png Clear State Regeneruje 0.425% Twojej maksymalnej many co 0.5 sekundy przez 2.5 sekundy.
Enraging Enchantment.png Enraging Rozwściecza i zadaje 10% wiecej obrażeń z ataków podstawowych

przez 5 sekund. Działa tylko na klasy walczące wręcz.

Enflaming.png Enflaming Szansa na spalenie i odbiciu 60% otrzymanych obrażeń naokoło siebie.

Działa tylko na tarczy.

Grasping Enchantment.png Grasping Szansa na uziemienie. Paraliżuje Gracza.

Czas trwania: 0.8s

Hemorage Enchantment.png Hemorage Powoduje Krwawienie 5 razy co 0.75 sekundy.

Mnoży się z Twoim Power (Max 1.75x)

Lifeleech Enchantment.png Lifeleech Regeneruje 0.625% Twojego maksymalnego życia co 0.5 sekundy przez 2.5 sekundy.
Hemorage Enchantment.png Ricochet Odbija ataki psychiczne do 5 dodatkowych celów, zadawane obrażenia wynoszą 75% i maleją z każdym kolejnym celem. Szansa na rykoszet wynosi 25% dla broni melee i 32.5% dla broni dystansowych. Zasięg rykoszetu to 5 kratek.

Stopień 2:

Z pięciu zaczarowań 1 stopnia można wytworzyć jedno zaklęcie 2 stopnia za pomocą Alchemi

Wygląd Nazwa Opis
Empowered Clear State.png Empowered Clear State Regeneruje 0.75% Twojej maksymalnej many co 0.5 sekundy przez 2.5 sekundy.
Empowered Enraging.png Empowered Enraging Rozwściecza i zadaje 10% wiecej obrażeń z ataków podstawowych

Empowered Enflaming.png Empowered Enflaming Szansa na spalenie i odbiciu 90% otrzymanych obrażeń naokoło siebie.

Działa tylko na tarczy.

Empowered Grasping.png Empowered Grasping Szansa na uziemienie. Paraliżuje Gracza.

Czas trwania: 1.3s.

Empowered Hemorage.png Empowered Hemorage Powoduje Krwawienie 5 razy co 0.75 sekundy.

Mnoży się z Twoim Power (Max 2x).

Empowered Lifeleech.png Empowered Lifeleech Regeneruje 1.12% Twojego maksymalnego życia co 0.5 sekundy przez 2.5 sekundy.
Empowered Hemorage.png Empowered Ricochet Odbija ataki psychiczne do 5 dodatkowych celów, zadawane obrażenia wynoszą 90% i maleją z każdym kolejnym celem. Szansa na rykoszet wynosi 25% dla broni melee i 32.5% dla broni dystansowych. Zasięg rykoszetu to 5 kratek.

Stopień 3:

Z trzech zaczarowań 2 stopnia, można wytworzyć jedno zaczarowanie 3 stopnia tego samego typu za pomocą Alchemii.

Wygląd Nazwa Opis
Empowered Clear State.png Awakened Clear State Regeneruje 1.25% maksymalnej many co 0.5s przez 2.5 sekundy.
Empowered Enraging.png Awakened Enraging Rozwściecza i zwiększa zadawane obrażenia o 10% przez 15 sekund.
Empowered Enflaming.png Awakened Enflaming Szansa na spalenie i odbiciu 130% otrzymanych obrażeń naokoło siebie.

Działa tylko na tarczy.

Empowered Grasping.png Awakened Grasping Szansa na uziemienie. Paraliżuje Gracza.

Czas trwania: 1.6s.

Empowered Hemorage.png Awakened Hemorage Powoduje Krwawienie 5 razy co 0.75 sekundy.

Mnoży się z Twoim Power (Max 5x).

Empowered Lifeleech.png Awakened Lifeleech Regeneruje 1.5% Twojego maksymalnego życia co 0.5 sekundy przez 2.5 sekundy.
Empowered Hemorage.png Awakened Ricochet Odbija ataki psychiczne do 5 dodatkowych celów, zadawane obrażenia wynoszą 120% i ZWIĘKSZAJĄ SIĘ z każdym kolejnym celem. Szansa na rykoszet wynosi 25% dla broni melee i 32.5% dla broni dystansowych. Zasięg rykoszetu to 5 kratek.