Guild Sieges

Z Archlight Online Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
SiegesSite.png

Oblężenia są nowym, cotygodniowym wydarzeniem w Archlight. Co niedziele, gildie mają 24 godziny aby licytować wejście na oblężenie. Sześć najwyżej licytujących gildii dostanie miejsce w oblężeniu. gdy licytacja się kończy (północ czasu PST), gildie mają 5 dni aby przygotować się na oblężenie. Gildia która chce wziąć udział w licytacji musi mieć minimum średnią moc wynoszącą 1500 oraz łączna siła graczy w gildii nie może być mniejsza niż 10000.
Oblężenia będą miały miejsce 6 dużych mapach na których będą: 13 miejsc do przejęcia, 4 cmentarze, 4 małe kampy potworów, 2 duże kampy potworów. Mapy będą posiadały rożne style i różną budowę.
Każda gildia będzie miała 60 sekund aby zbudować obronę ich punktów. Po tym czasie cały even się rozpocznie.
Gildie otrzymają 10 Capture Point co 30 sekund za każdy przejęty punkt. Aby przejąć punk od innej gildii - gracze muszą atakować oraz używać broni oblężniczych aby zniszczy statuy. Po zniszczeniu wrogiej statuetki, pojawi się nowa którą trzeba będzie bronić przed innymi gildiami.

Gildie dostaną pulę z 150 Siege Tokenów w zależności od ich pozycji na wojnie.
Pierwsze Miejsce - 50 Siege Tokens
Drugie Miejsce - 30 Siege Tokenów
Trzecie Miejsce - 25 Siege Tokenów
Czwarte Miejsce - 20 Siege Tokenów
Piąte Miejsce - 15 Siege Tokenów
Szóste Miejsce - 10 Siege Tokenów
Siege Tokeny mogą być wydane w sklepie w którym znajdują się najrzadsze rzeczy w Archlight - np. Regrade Keys, Enchantment Scrolls, Legendary Archlight Keys, Awakening Stone i wiele więcej.
Każdy członek oblężenia również dostanie swoje własne Siege Tokeny.
Dodatkowo, za każdy Siege Token który gracz dostanie, dostanie również Minor Cosmetic Token, który można użyć aby kupić Outfity!

Data & Godzina: Oblężenia będą miały miejsce o godzinie: 19:00EST co sobotę!

Poniżej możesz zobaczyć listę broni oblężniczych jak i struktur obronnych.

Struktury obronne i bronie oblężnicze
Ponad tuzin struktur i broni zostało dodanych do Archlight. Pełna ich lista jest przedstawiona poniżej.

Struktury Obronne[edytuj | edytuj kod]

Wooden Fence.pngWooden Fence1.png
Wooden Fence - Tworzy płot z małą wytrzymałością.
Sturdy Wooden Fence1.pngSturdy Wooden Fence.png
Sturdy Wooden Fence - Tworzy płot z średnią wytrzymałością.
Reinforced Wooden Fence.pngReinforced Wooden Fence1.png
Reinforced Wooden Fence - Tworzy płot z wysoką wytrzymałością.
Caltrops.png
Caltrops - Kotewki są niewidzialne dla przeciwnych gildii - Gdy ktoś na nie nadepnie, zadają 20% obrażeń od maksymalnej ilości zdrowia / many (w zależności które jest wyższe).
Spike Trap.png
Spike Trap - Pułapki są niewidzialne dla przeciwnych gildii - Po uruchomieniu, zadaje obrażenia które są równe 50% maksymalnego HP lub MANY (w zależności które jest większe).
Fire Trap - Pułapki są niewidzialne dla przeciwnych gildii - Po uruchomieniu, deals damage to all players in the area for 10% of their max health / mana (whichever is higher) for 5 seconds.
Ice Trap - Pułapki są niewidzialne dla przeciwnych gildii - Po uruchomieniu, spowalnia wszystkich w zasięgu o 50% na 5 sekund.
Binding Trap.png
Binding Trap - Pułapki są niewidzialne dla przeciwnych gildii - Po uruchomieniu, zatrzymuje wroga w miejscu na 5 sekund.

Bronie Oblężnicze[edytuj | edytuj kod]

Ballista.png
Ballista - Postawiona, będzie atakować losowych przeciwników dopóki nie zostanie zniszczona.
Catapult - Postawiona, katapulta może być użyta przez każdego gracza lub gildie aby wystrzelić głaz z trzy sekundowym ostrzeżeniem, zadaje ogromne obrażenia.
Battering Ram -Postawione, będzie zadawać obrażenia rzeczy przed nim przez kolejne 30 sekund.
Explosive Keg - Postawiona, odlicza od 5 w dół i wybucha zadając duże ilości obrażeń naokoło.
Explosive Barrel - Postawiona, odlicza od 5 w dół i wybucha zadając ogromne ilości obrażeń naokoło.

Pozostałe Struktury[edytuj | edytuj kod]

Capture Statues.png
Capture Statue - Pojawia się w kolorze Twojej gildii aby przedstawi posiadanie Punktu Przejęcia. Po zniszczeniu podmienia się na statuetkę Twojej gildii automatycznie po czym musisz jej bronić.