Otherworlds Stronghold

Z Archlight Online Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
OwStronghold.jpg

Kiedy ukończysz zadanie Jorus oraz osiągniesz 200 poziom Przebudzenia będziesz mógł wejść do Deadstone Stronghold, umożliwi Ci to ukończenie wielu ważnych prac za które otrzymasz Otherworlds Reputation. Aby dostać się tam wejdź w środek kompleksu skalnego na północy Miasta Archlight.

Aby otrzymać prace musisz zejść schodami na południu udać się na wschód bądź zachód, wejść po drabinie i udać się na północ, następnie porozmawiaj z Deadstone General.

OwGeneral.jpg

Prace dostępne wewnątrz kompleksu zamkowego są te ze słowem "war" w nazwie potwora którego musisz zabić. Wszystkie pozostałe można wykonać wewnątrz otherworld seals miejscach polowań. Możesz sprawdzić swoją otherworld reputation wpisując komende !character albo za pomocą ikony "Character" panelu paska poleceń.

Kiedy osiągniesz 250 Otherworlds Reputation możesz udać się do Deadstone Forger w celu wymiany ich na jedną część zestawu goldencrafted.

Deadstone Forger.jpg

OwTrade1.jpg

Aby ulepszyć część zestawu goldencrafted (ewoluowanie z Goldencrafted do Mastercrafted następnie Reforged Mastercrafted) musisz zdobywać doświadczenie jak normalnie, catchup mechanic albo pvp experience nie zalicza się do tego procesu.

Pamiętaj że kiedy nosisz części zestawu goldencrafted Twoja postać nie będzie otrzymywać punktów doświadczenia.