Warlords Quest

Z Archlight Online Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Wejście znajdziesz w świątyni, portal "Quests" zostaniesz przeniesiony do małej komnaty, udaj się do portalu na północy "Daily + Basic Quests" . Kiedy się tam znajdziesz udaj się na północ.

Minimalny wymagany poziom: 999 (Rekomendujemy 1200+ wraz z silną drużyną )

Nagrody:

  • Memory Box (Third promotion)

Start[edytuj | edytuj kod]

Ta misja składa się z trzech części, które muszą być wykonane w odpowiedniej kolejności. Każda z nich zawiera Boss'a na końcu którego musisz zabić aby otrzymać dostęp do dźwigni albo skarbca. Zalecamy wybrać się na tę wyprawę z silną drużyną, nie myśl sobie "to tylko wymaga 999 poziom".

War1.jpg

Uwagi:

  • Na końcu pierwszej i drugiej części znajdziesz dźwignie którą musisz przesunąć aby usunąć kamień zagradzający drogę do następnej części.
  • Nie myśl sobie, że to już koniec kiedy znajdziesz się w świątyni. Tak powinno być abyś mógł kontynuować to zadanie.
  • Musisz uderzyć ostatecznego Boss'a aby uzyskać dostęp do Skarbca
  • Na końcu pierwszej i drugiej części znajdziesz dżwignie którą musisz przesunąć aby usunąć kamień zagradzający drogę do nastepnej części.
  • Musisz udeżyć ostatecznego Boss'a aby uzyskać dostęp do Skarbca

Porady:

  • Jeżeli zginąłeś lub nie trafiłeś Boss'a (Pierwsza lub Druga część trudno, musisz uderzyć głównego Boss'a aby dostać się do skarbca), nie martw się możesz dołączyć do Twojej drużyny w następnej części.
  • Aby zakończyć to zadanie i otrzymać przejście do skarbca musisz przejść wszystkie części, aczkolwiek aby otrzymać wstęp do skarbca musisz ukończyć tylko ostatnią część. Oczywiście nie powinieneś czekać aż inni zrobią to za Ciebie lepiej jak będziesz współpracować z innymi.
  • Jeżeli zginąłeś lub nie trafiłeś Boss'a (Pierwsza lub Druga część trudno, musisz udeżyć głównego Boss'a aby dostać się do skarbca), nie martw się możesz dołączyć do Twojej drużyny w następnej części.
  • Aby zakończyć to zadanie i otrzymać przejście do skarbca musisz przejść wszystkie części, aczkolwik abyotrzymać wstęp do skarbca muszisz ukończyć tylko ostatnią część. Oczywiście nie powinnieneś czekać aż inni zrobią to za Ciebie lepiej jak będziesz współpracować z innymi.

Pierwsza część[edytuj | edytuj kod]

Po wejściu w portal znajdziesz się w pierwszej części, jeżeli chcesz ją opuścić użyj komendy !travel. Ścieżka jest prosta, bez żadnych pułapek, skrótów bądź łamigłówek, po prostu długa droga usłana przeciwnikami. Kiedy zabijesz Boss'a, możesz przejść przez drzwi. Pamiętaj przesuń dźwignię jeśli tego nie zrobisz nie dostaniesz się do następnej części. Potwory:

  • Blood GhoulGhoul.gif
  • Tomb SkeletonDemon Skeleton.gif
  • Undead FighterUmrzyk.gif

Boss:

  • Undead WarlordUmrzyk.gif

War2.PNG War3.PNG

Druga część[edytuj | edytuj kod]

Kiedy pierwsza dźwignia jest przesunięta możesz zaczynać drugą część. Ta część jest wypełniona Death Crawlers, Komnata z Boss'em znajduje się na końcu drogi schodząc schodami w dół. Kiedy zabijesz Boss'a, możesz przejść przez drzwi. Pamiętaj przesuń dźwignię jeśli tego nie zrobisz nie dostaniesz się do Trzeciej części.

  • Death CrawlerUndead Cavebear.gif

|} Boss:

  • Skullbash Shock Head.gif

War4.PNG

Trzecia część[edytuj | edytuj kod]

Finałowa część prowadzi do skarbca. Dostęp otrzymasz po przesunięci dźwigni w drugiej części. Zawiera parę jaskiń wypełnionych różnymi przeciwnikami. Na końcu zmierzysz się z Boss'em pamiętaj go zaatakować i trafić aby uzyskać wstęp do Skarbca. room. Kiedy już go zabijesz i odbierzesz swoją nagrodę Memory Box użyj aby otrzymać Warlord Promotion (Notatka: Nie będziesz mógł tego zrobić jeżeli pominąłeś poprzednie promocje!)

  • BlightfangDemon Outcast.gif
  • DreadfiendFear.gif
  • HearteaterSoul.gif

Boss:

  • The ReaperGrim.gif

War5.PNG War6.PNG